Crafted Society

Crafted Society

Crafted Society komt in opstand tegen de vloedgolf van online kortingen en overproductie (wij maken alleen limited editions en geven geen kortingen) door middel van een campagne die focust op terug geven aan de maatschappij, vooral gedurende de feestdagen. Bij Crafted Society geen kortingen, maar wordt er (nog meer) gegeven. Dit jaar gaat 5% van de omzet tijdens de feestdagen naar het goede doel van Bibi van der Velden – Charlie Braveheart. Bibi begrijpt de wereld van luxury en is zich er door haar eigen stichting terdege van bewust welke rol het opleiden van de volgende generatie (gezondheids)zorgers zal spelen bij haar eigen inspanningen voor grotere impact met de Charlie Braveheart stichting.
Samenwerken met gelijkgestemde individuen die onze missie om Luxury for Good te gebruiken ondersteunen geeft vooral rond deze tijd van het jaar extra voldoening, vooral wanneer de uiteindelijke impact voor kinderen en hun families zal zijn.

Hopelijk willen jullie ons missie steunen en hier een publicatie aan wijden.

Hartelijke groet,

Lise Bonnet & Martin Johnston
www.craftedsociety.com