DirectResearch en #GivingTuesdayNL starten samenwerking

Marktonderzoeksbureau DirectResearch en #GivingTuesdayNL gaan een samenwerking aan op het gebied van marktonderzoek. Zo kan DirectResearch de #GivingTuesdayNL beweging voorzien van nieuwe marktinzichten, relevante feiten, cijfers, trends en ontwikkelingen binnen de goede doelen sector.

Over DirectResearch

DirectResearch ontzorgt op gebied van marktonderzoek rondom merk, communicatie, customer experience en nieuwe producten en diensten en levert de juiste inzichten op een tijdige, transparante en flexibele manier en combineert slimme tools en oplossingen met klantgerichte en ervaren medewerkers. Als onderdeel van de ME Research Group, zijn we groot in omvang en in oplossingen en maken we het klanten makkelijker door het nemen van slimmere en snellere beslissingen.

Over GivingTuesday

Sinds 2012 is GivingTuesday uitgegroeid tot een dag waarop we wereldwijd gezamenlijk vrijgevigheid vieren. Mogelijk gemaakt door de samenwerking van miljoenen mensen die de kracht van sociale media daarvoor inzetten.

Ook in Nederland is GivingTuesday sinds 2019 actief als beweging. #GivingTuesdayNL wordt gevierd op de eerste dinsdag na Black Friday en Cyber Monday. Dit jaar op dinsdag 1 december 2020. Onder het motto Geef om en aan een ander helpen organisaties of particulieren een goed doel of iemand anders door:

  • te doneren
  • vrijwilligerswerk te doen
  • spullen in te zamelen
  • iets anders te doen ……..

Iedereen kan meedoen: als individu, als goed doel, bedrijf, sportclub, buurtvereniging, serviceclub enz. Dus ook jij / jullie! Meld je hier aan als deelnemer aan #GivingTuesdayNL. Het is gratis en zo ziet de hele wereld dat ook jij meedoet. Samen bereiken we meer!