Geef Tijd
Bedrijven weten als geen ander wat de waarde van tijd is. Geef werknemers de ruimte om goed te doen voor een ander. Selecteer een aantal goede doelen die aansluiten bij je waarden en laat werknemers een aantal uur besteden aan vrijwilligerswerk. De waardering en dankbaarheid van anderen, zorgen weer voor voldoening bij de gever. Laat zien wat je als bedrijf kan betekenen voor een ander.
Deel met de wereld
Welke vorm je ook kiest als zakelijke bijdrage tijdens #GivingTuesday, deel het met zoveel mogelijk mensen en jullie relaties. Maak gebruik van de groeiende bekendheid van onze beweging. De hashtag #GivingTuesday is een belangrijk onderdeel van de communicatie. Vergroot je bereik door de hashtag consistent mee te nemen in je online communicatie en laat geïnteresseerden kennis maken met je bedrijf of merk. Lees nog meer social media tips in onze toolkit, speciaal voor bedrijven.
Geef op een andere manier
Ontdek meer mogelijkheden hoe jij kunt geven en bijdragen tijdens #GivingTuesday.
